تقدیر دولت از فعالیت‌های سلامت محور شهرداری تهران
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه

به گزارش "تهران سما" به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران،  در چهارمین روز از هفته سلامت  که به نام سالمندی، سلامت و همکاری‌های بین بخشی نام گرفته است طی مراسمی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌های پزشکی که به مناسبت گرامیداشت این هفته برگزار شد از فعالیت‌های سلامت محور شهرداری تهران تقدیر و به معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به عنوان فرد حامی سلامت  لوح سپاس اهدا شد. 

  متن این تقدیر نامه که به امضای معاون اول رییس جمهور رسیده است،  به شرح زیر است:

"به حول و قوه پروردگار یکتا و با همت بلند سیاستگذاران و قانونگذاران کشور، خوشبختانه اکنون «سلامت» به عنوان زیربنای توسعه پایدار و همه جانبه کشور به رسمیت شناخته شده و در سیاست های کلی و قانون برنامه پنجم توسعه کشور نهادینه شده است. از این رو با برنامه ریزی ها و تلاش مستمر دست اندرکاران و متولیان حوزه سلامت ، آینده درخشان و روشن تری برای کشور متصور است.

اینک که به بهانه«هفته سلامت» فرصتی مناسب برای تبیین نقش مشارکت بین بخشی و همبستگی اجتماعی در حوزه سلامت و ارج نهادن به تلاش و تجلیل از افراد، نهادها و سازمان های تلاشگر در این عرصه مهیا شده است، ضمن انتخاب جنابعالی به عنوان « حامی سلامت» تلاش ارزشمندتان راد رعرصه توسعه سلامت کشور ستوده و فراتر از گنجایش الفاظ متداول، از خدمات ارزنده شما قدردانی می نمایم."

  لازم به ذکر است 18 فروردین (17 آوریل) از طرف سازمان جهانی بهداشت به‌عنوان روز جهانی بهداشت نامگذاری شده و همه ساله به مناسبت هفته ملی سلامت( 18 الی 24 فروردین ) برنامه های مختلفی توسط اداره کل سلامت شهرداری تهران برگزار می شود. امسال نیز با توجه به شعار سازمان جهانی بهداشت (سالمندی و سلامت) ادارات سلامت مناطق 22 گانه برنامه های متنوعی را در سطح شهر تهران با موضوع سالمندی برگزار کردند.

همایش ده هزارنفری پیاده روی سالمندان همزمان با روز جهانی بهداشت با حضور وزرای ورزش و بهداشت ، برپایی دهکده سلامت ( استقرار غرفه های سلامت ) در تمامی مناطق، برگزاری کارگاه های آموزشی، برگزاری مسابقات ورزشی- فرهنگی، برگزاری، تهیه و توزیع بروشور های آموزشی  از مهمترین برنامه‌های شهرداری تهران در این هفته به شمار می آید. 


نظرات شما عزیزان:

سيمين
ساعت9:16---23 فروردين 1391
انصافا دكتر و مجموعه ي شهرداري تو اين بحث قوي عمل كردن

مهرزاد
ساعت9:15---23 فروردين 1391
كم كم مي فهمن كه بايد صداقت داشته باشن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب